33 Ucapan Selamat Pagi Bahasa Inggris untuk Orang Spesial dan Artinya (+ Gambar)

Ucapan selamat pagi bahasa Inggris untuk orang spesial itu salah satu bentuk perhatian lho. Perhatian-perhatian dapat membentuk dan mempertahankan rasa kasih sayang. Nggak mau kan kalau dibilang nggak perhatian sama orang spesial?

Terus yang kayak gimana ya ucapan selamat pagi bahasa Inggrisnya? Bingung juga nih nggak ada inspirasi. Tenang, di sini bakal kami kasih banyak contoh ucapan selamat pagi bahasa Inggrisnya. Anda tinggal baca aja, edit sedikit kalau perlu, terus kirim deh.

Nggak cuma kata-katanya aja, kami juga bakal kasih yang dalam bentuk gambar. Manteb kan? Kurang apalagi coba? Nah berikut ucapan selamat pagi bahasa Inggris untuk orang spesial khusus buat Anda yang baca postingan ini.

Ucapan Selamat Pagi Bahasa Inggris untuk Orang Spesial yang ROMANTIS

1. Morning love! Selamat pagi cinta!

ucapan selamat pagi bahasa Inggris untuk orang spesial
Morning love!

2. Morning babe. Have a great day! Selamat pagi sayang. Semoga harimu menyenangkan!

ucapan selamat pagi romantis inggris
Morning babe. Have a great day!

3. Morning my sunshine! Selamat pagi mentariku!

Morning my sunshine!
Morning my sunshine!

4. Hi, morning! I love waking up next to you. Hai, pagi! Aku suka bangun tidur ada di samping mu.

ucapan selamat pagi buat pacar bahasa inggris
Hi, morning! I love waking up next to you

5. One, good morning to you! Two, I love you more! Three, together forever! Satu, selamat pagi! Dua, aku makin mencintaimu!, Tiga, bersama selamanya!

One, good morning to you! Two, I love you more! Three, together forever!
One, good morning to you!

6. Morning love! You know what, I dreamt of you last night. Pagi cinta! Kamu tau nggak, aku memimpikan kamu semalam.

 Morning love! You know what, I dreamt of you last night.
Morning love! You know what, I dreamt of you last night.

7. Your face is the first thing i want to see at the morning. Good morning! Wajahmu ingin selalu kulihat di tiap pagi hari. Selamat pagi!

Your face is the first thing i want to see at the morning. Good morning!
Your face is the first thing i want to see at the morning. Good morning!

8. Seeing your beautiful face is the best part of waking up in the morning. Melihat wajahmu adalah hal terbaik setelah bangun tidur.

Seeing your beautiful face is the best part of waking up in the morning
Seeing your beautiful face is the best part of waking up in the morning

9. Morning! Your smile brightens my morning! Pagi! Senyummu mencerahkan pagiku!

Morning! Your smile brightens my morning!
Morning! Your smile brightens my morning!

10. Good morning! Wake up babe! I can’t wait to start the day with you. Selamat pagi! Bangun sayang! Aku nggak sabar memulai hari bersamamu.

Good morning! Wake up babe! I can't wait to start the day with you
Good morning! Wake up babe!

11. Wake up babe! So you can kiss and hug me. Bangun sayang! Jadi kamu bisa cium dan peluk aku.

Wake up babe! So you can kiss and hug me
Wake up babe! So you can kiss and hug me

Ucapan Selamat Pagi Bahasa Inggris untuk Orang Spesial

1. Hello, my beautiful! You were the first thing to come to my mind as I woke up this morning. Halo, cantikku! Dirimulah hal pertama yang terbersit di benakku saat aku bangun pagi ini.

Hello, my beautiful! You were the first thing to come to my mind as I woke up this morning
Hello, my beautiful!

2. Good morning, wishing you a seriously wonderful and fabulous day! Selamat pagi, kudoakan kau hari yang indah dan luar biasa!

Good morning, wishing you a seriously wonderful and fabulous day!
Good morning, wishing you a seriously wonderful and fabulous day!

3. You are the first thing to come my mind in the morning and the last thing to leave my heart at night. Good morning, have a good day! Dirimu hal pertama yang muncul di benakku pagi harinya dan hal terakhir yang meninggalkan hatiku di malam harinya. Selamat pagi, semoga harimu menyenangkan!

You are the first thing to come my mind in the morning and the last thing to leave my heart at night. Good morning, have a good day!
Good morning, have a good day!

4. A smile to start your day, a prayer to bless your way, a song to lighten your burden, and a message to wish you good day. Good morning! Sebuah senyum untuk memulai harimu, sebuah doa untuk memberkati harimu, sebuah lagu untuk meringankan bebanmu, dan sebuah pesan agar harimu indah. Selamat pagi!

A smile to start your day, a prayer to bless your way, a song to lighten your burden, and a message to wish you good day. Good morning!
Good morning!

5. Every morning reminds me of all the wrong dreams I had been chasing all my life until I found the right one you. Good morning. Setiap pagi mengingatkan aku akan semua impian salah yang telah aku kejar sepanjang hidupku hingga aku menemukan menemukan satu yang tepat, dirimu. Selamat pagi.

Every morning reminds me of all the wrong dreams I had been chasing all my life until I found the right one you. Good morning.
Good morning.

6. Good morning, hoping your day is full of God’s grace, goodness, joy, peace, love, and blessings. Selamat pagi, kuharap harimu penuh dengan rahmat, kebaikan, kegembiraan, kedamaian, cinta, dan berkah dari Tuhan.

Good morning, hoping your day is full of God’s grace, goodness, joy, peace, love, and blessings.
Good morning

7. Good morning, keep going, each step may be harder but at the top a beautiful view is waiting for you. Selamat pagi, terus majulah, setiap langkah bisa jadi lebih sulit namun di puncaknya ada pemandangan yang indah menantikanmu.

Good morning, keep going, each step may be harder but at the top a beautiful view is waiting for you
Good morning

8. Good morning, let go of the mistakes of yesterday, move on and do your very best today. Selamat pagi, biarkanlah kesalahan kemarin berlalu, majulah dan lakukan yang terbaik hari ini.

Good morning, let go of the mistakes of yesterday, move on and do your very best today
Good morning

9. Good morning, may peace, love and joy have their way with you today! Selamat pagi, semoga kedamaian, cinta, dan kebahagiaan menemukan jalannya bersamamu hari ini!

Good morning, may peace, love and joy have their way with you today!
Good morning

10. Good morning baby. Have an amazing day. I love you. Selamat pagi sayang. Semoga harimu luar biasa. Aku sayang kamu.

Good morning baby. Have an amazing day. I love you.
Good morning baby

11. I love you in the morning, in the middle of the day, in the hours we are together, and the hours we are apart. Good morning, love! Aku sayang dirimu di pagi hari, siang hari, dan di jam-jam kita bersama, dan di jam-jam kita terpisah. Selamat pagi sayang!

I love you in the morning, in the middle of the day, in the hours we are together, and the hours we are apart. Good morning, love!
I love you in the morning

Ucapan Selamat Pagi Bahasa Inggris untuk Orang Spesial yang PENUH HARAPAN

1. I know today is a big day for you, with lots of challenges, but I also know you can do whatever you set your mind to do, “You got this!” Good morning! Aku tahu ini adalah hari yang besar buatmu, dengan begitu banyak tantangan, namun aku juga tahu kau bisa melakukan apapun yang kau tanamkan di benakmu, “Kau pasti bisa!” Selamat pagi!

I know today is a big day for you, with lots of challenges, but I also know you can do whatever you set your mind to do, "You got this!" Good morning!
“You got this!” Good morning!

2. With your brains, your energy and all you’ve done to get to this point, you don’t need luck, but I wish it to you anyway. Good morning and good luck! Dengan otakmu, energimu, dan semua yang telah kau lakukan sampai di titik ini, kau tak lagi butuh keberuntungan, namun aku tetap akan mendoakanmu akan hal itu. Selamat pagi dan semoga beruntung!

With your brains, your energy and all you’ve done to get to this point, you don’t need luck, but I wish it to you anyway. Good morning and good luck!
Good morning and good luck!

3. Good morning! I wanted to remind you to take my love with you today as you face the weather. It and an umbrella are all you need to keep warm and dry. Good morning honey. Selamat pagi! Aku ingin mengingatkan kamu untuk membawa cintaku bersamamu hari ini saat kau menghadapi cuaca (buruk). Cinta tersebut dan payung adalah semua yang kau butuhkan untuk membuatmu tetap hangat dan kering. Selamat pagi sayang.

Good morning! I wanted to remind you to take my love with you today as you face the weather. It and an umbrella are all you need to keep warm and dry. Good morning honey.
Good morning honey.

4. A great man once said that success only comes to those who are willing to give up their sleep so they can work for their dream. So come on, go seize the day! Seorang yang hebat pernah berkata kalau sukses datang pada mereka yang merelakan tidurnya sehingga mereka bisa bekerja demi impian. Jadi ayolah, rengkuh harimu!

A great man once said that success only comes to those who are willing to give up their sleep so they can work for their dream. So come on, go seize the day!
So come on, go seize the day!

5. You have what it takes, whatever it takes, to do great things today! You will rise and shine exactly the way the sun does, and nothing will keep you back. Good morning! Kau memiliki apa yang diperlukan, apapun yang diperlukan, untuk melakukan hal yang hebat hari ini! Kau akan bangkit dan bersinar tepat seperti mentari, dan tak akan ada yang menahan dirimu. Selamat pagi!

You have what it takes, whatever it takes, to do great things today! You will rise and shine exactly the way the sun does, and nothing will keep you back. Good morning!
Good morning!

6. Good morning. You know you are the biggest treasure I have ever had. Selamat pagi. Kau tahu engkaulah pencarian terbesar yang pernah aku miliki.

Good morning. You know you are the biggest treasure I have ever had.
Good morning.

7. At this new morning, flowers are releasing their heart touching smell, and birds are singing in their specific language. What a happy morning is this. Good morning. Di pagi hari ini, bunga mengeluarkan aroma mereka yang menyentuh hati, dan burung-burung menyanyikan dalam bahasanya. Pagi yang begitu membahagiakan. Selamat pagi.

At this new morning, flowers are releasing their heart touching smell, and birds are singing in their specific language. What a happy morning is this. Good morning.
What a happy morning is this. Good morning.

8. Waking up every morning knowing that you are mine, light up my world brighter than the sun could ever be. Good morning to the love of my life. Terbangun di tiap paginya mengetahui dirimu milikku, menerangi duniaku lebih cerah dibandingkan yang bisa dilakukan oleh mentari. Selamat pagi pada cinta hidupku.

Waking up every morning knowing that you are mine, light up my world brighter than the sun could ever be. Good morning to the love of my life.
Good morning to the love of my life

9. Every day is a fresh new start, so just paint the canvas of your life with beautiful days and delightful memories. Good morning. Tiap pagi merupakan permulaan yang baru, jadi warnailah kanvas hidupmu dengan hari-hari yang indah dan kenangan-kenangan yang menyenangkan. Selamat pagi.

Every day is a fresh new start, so just paint the canvas of your life with beautiful days and delightful memories. Good morning.
Good morning.

10. There are various people in life who can make me smile, but there is only someone special can make me happy. Good morning. Ada banyak orang dalam hidup yang bisa membuatku tersenyum, namun hanya ada seorang istimewa yang bisa membuatku bahagia. Selamat pagi.

There are various people in life who can make me smile, but there is only someone special can make me happy. Good morning.
Good morning.

11. You may not be able to control every situation and its outcome, but you can control your attitude and how you deal with it. Good morning. Kau mungkin tak akan mampu mengendalikan setiap situasi dan akibatnya, namun kau bisa mengendalikan tingkah lakumu dan bagaimana kau menghadapinya. Selamat pagi.

You may not be able to control every situation and its outcome, but you can control your attitude and how you deal with it. Good morning.
Good morning.

Nah itu dia ucapan selamat pagi bahasa Inggris untuk orang spesial yang disertai juga artinya biar paham maksud ucapannya. Gimana? Sudah dapat inspirasi sekarang?

Share yuk, ke:

Leave a Comment